מערות קבורה עתיקות אפקה רמת אביב תל אביב

מערות קבורה עתיקות אפקה רמת אביב תל אביב

מערות קבורה עתיקות אפקה רמת אביב תל אביב,
המערות במרחק הליכה גם לילדים. בגב של רחוב דרזנר רמת אביב ג' תל אביב. המסלול שלנו ברכיבת אופניים מגבעתיים עד למערות. ההמשך בשביל עפר בגב של גלילות לעבר כביש 2, חצייה של הכביש בגשר ירוק מעל הכביש למכללת לוינסקי ומשם חזרה או לכל כיוון אחר.
מערות אפקה – פינת חמד היסטורית וטבעית במרכז הארץ, מערות אפקה הן אתר ארכאולוגי חשוב השוכן בלב העיר תל אביב. המערות נחצבו בתקופה הביזנטית, והן שימשו כבית קברות לשומרונים שגרו באזור. המערות פתוחות לציבור הרחב, והן מהוות מוקד משיכה לחובבי טבע וארכאולוגיה.
המסלול הרגלי למערות אפקה הוא קצר וקליל, והוא מתאים גם לילדים. המסלול מתחיל ברחוב דרזנר, וממשיך בשביל עפר המוביל אל המערות. המסלול עובר דרך חורש טבעי, והוא מציע נופים יפים של העיר תל אביב.
במערות אפקה תוכלו לראות כ-30 מערות קבורה, הבנויות בסגנון שומרוני. המערות מרשימות ומספקות הצצה מרתקת לחיי השומרונים בתקופה הביזנטית. בנוסף למערות, תוכלו ליהנות גם מהנופים היפים של העיר תל אביב, הנגלים מהמערות.
לסיכום, מערות אפקה הן אתר מיוחד במינו המציע שילוב של טבע, היסטוריה וארכיאולוגיה. האתר מתאים לטיול לכל המשפחה, והוא מהווה הזדמנות מצוינת לחוות את נפלאות העיר

רכיבה למערות קבורה באפקה רכיבה למערות קבורה באפקה

למסלולי טיול וצילום
למסלולי אופניים וצילום